.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
تصاویر ۳ چهره اصلاح طلب به همراه همسرانشان، پای صندوق رأی
چهره های سرشناس سیاسی چون عبدالناصر همتی، محمدرضا عارف و محمود واعظی به همراه همسران خود پای صندوق های رای حضور یافتند.(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت  و مجلس باید در این خصوص  تجدید نظرکنند یار و وکیل مردم شهرم خواهم بود / مازندران ظاهر سرسبزی دارد اما واقعا مردم درد و فقر بسیاری دارند/ بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت باید تجدید نظر بکند / نامزدی ام در انتخابات با انگیزه ی ادای دِین به مردم ساری و میاندرود است
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت و مجلس باید در این خصوص تجدید نظرکنند(ادامه)
فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: امیدوارم اعتدال و توسعه آنقدر نامزد داشته باشد که بتواند رقابت کند چون هر چه رقابت انتخاباتی داغ تر شود میزان مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت. آنها که گفتند لاریجانی لیست می‌دهد، از مردم عذرخواهی کنند
فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: امیدوارم اعتدال و توسعه آنقدر نامزد داشته باشد که بتواند رقابت کند چون هر چه رقابت انتخاباتی داغ تر شود میزان مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت.(ادامه)
آقای پزشکیان و علی مطهری ثبت‌نام کردند و در نهایت تایید نیز شدند. ما باید به مردم بگوییم ما حاضریم برای حل مشکلات شما جان بدهیم.
اصلاح‌طلبان وطن‌پرستان واقعی هستند/ باید آماده رفتن روی مین باشند/ حزب مدیران دولت روحانی برای همه حوزه‌ها نامزد دارد
آقای پزشکیان و علی مطهری ثبت‌نام کردند و در نهایت تایید نیز شدند. ما باید به مردم بگوییم ما حاضریم برای حل مشکلات شما جان بدهیم. (ادامه)
با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است. ماموریت علی مطهری برای تدوین لیست اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان
با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است.(ادامه)
شمال نیوز:

گمانه‌زنی‌ها درباره عملکرد انتخاباتی طیف نزدیک به علی لاریجانی با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر از قبل شده است. لاریجانی لیست می‌دهد یا ائتلاف می‌کند؟
شمال نیوز: گمانه‌زنی‌ها درباره عملکرد انتخاباتی طیف نزدیک به علی لاریجانی با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر از قبل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم . نامزدی در تهران و نشست خبری در رشت / نوبخت : فرزند کوچک گیلان هستم
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم .(ادامه)
هم اکنون چهار مجموعه شریان، جبهه پایداری، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگرایان می خواهند لیست سراسری دهند و رقابت بین آنها نیز خیلی شدید است. پیش‌بینی ها از سرلیست‌ چهار فهرست اصولگرایان؛ قالیباف، باهنر، آقاتهرانی و رسایی سرلیست می‌شوند؟
هم اکنون چهار مجموعه شریان، جبهه پایداری، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگرایان می خواهند لیست سراسری دهند و رقابت بین آنها نیز خیلی شدید است.(ادامه)
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد. ائتلاف پنج حزب اصلاح‌طلب با محوریت حزب منسوب به روحانی
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد.(ادامه)
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام .... نوبخت تغییر حوزه انتخابیه از تهران به رشت را تکذیب کرد
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام ....(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت حسن روحانی حوزه انتخابیه خود را در انتخابات‌ مجلس شورای اسلامی از تهران به رشت تغییر داده است. نوبخت حوزه انتخابیه خود را از تهران به رشت تغییر داد + واکنش نوبخت
رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت حسن روحانی حوزه انتخابیه خود را در انتخابات‌ مجلس شورای اسلامی از تهران به رشت تغییر داده است.(ادامه)
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ... باهنر: اصولگراها باهم کل‌کل می کنند تا سهم شان در لیست بیشتر شود /جبهه پایداری گفته لیست جدا می دهد /دعوت ما از اصلاح طلبان برای رقابت بود نه ائتلاف
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ...(ادامه)
سه تشکل میانه‌رو در جبهه اصلاحات قصد دارند با روشن کردن مرزبندی خود با سایر بخش‌های این جریان سیاسی قدم به کارزار انتخابات گذاشته و یک لیست واحد ارائه کنند. اصلاح‌طلبان؛ سه تشکل با یک لیست/ نگاهی به فعالیت‌های انتخاباتی احزاب اصلاح طلب و اعتدالی
سه تشکل میانه‌رو در جبهه اصلاحات قصد دارند با روشن کردن مرزبندی خود با سایر بخش‌های این جریان سیاسی قدم به کارزار انتخابات گذاشته و یک لیست واحد ارائه کنند.(ادامه)
دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غیرواگیر در جهان و چهارمین یا پنجمین علت مرگ در اکثر کشورهای توسعه یافته است . ۱۱ ماده غذایی موثر برای مبتلایان به دیابت
دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غیرواگیر در جهان و چهارمین یا پنجمین علت مرگ در اکثر کشورهای توسعه یافته است .(ادامه)
در دیدار کمیته سیاسی حزب کارگزاران با رئیس‌جمهور سابق، محسن هاشمی از حلقه بزرگان اصلاحات انتقاد کرده و گفته است خروجی خاصی از دورهمی شما مشاهده نمی‌شود. درخواست محسن هاشمی از روحانی/ اعلام جزئیات دیدار حزب کارگزاران با حسن روحانی
در دیدار کمیته سیاسی حزب کارگزاران با رئیس‌جمهور سابق، محسن هاشمی از حلقه بزرگان اصلاحات انتقاد کرده و گفته است خروجی خاصی از دورهمی شما مشاهده نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است. انتقاد امام جمعه تهران از ردصلاحیت ها: برخی تصمیمات خردمندانه نبود
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد. رقیب را باید بدون حذف پای صندوق رأی شکست داد/همه می‌دانند روحانی عملاً پدرخوانده حزب اعتدال و توسعه است
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست. حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران دو حسینیه با یک کارکرد
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست.(ادامه)
در حالی که برخی نشریات مدعیان اعتدال و اصلاحات از «توافق موقت» جانبداری می‌کنند، یک روزنامه وابسته به این طیف اذعان کرد: توافق موقت به زیان منافع ملی ایران است. به هر جای برجام نگاه می‌کنید یک افتضاح تمام عیار است
در حالی که برخی نشریات مدعیان اعتدال و اصلاحات از «توافق موقت» جانبداری می‌کنند، یک روزنامه وابسته به این طیف اذعان کرد: توافق موقت به زیان منافع ملی ایران است.(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: معمولا مردم در انتخابات افراد و ائتلاف‌های جدیدتری را می‌خواهند و از کسانی که امتحان پس دادند و موفق نبودند، از جمله از لیست روحانی استقبال نخواهند کرد.

حمایتی از لیست روحانی نخواهد شد/ مردم از افراد ناموفقی که امتحان پس دادند استقبال نخواهند کرد
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: معمولا مردم در انتخابات افراد و ائتلاف‌های جدیدتری را می‌خواهند و از کسانی که امتحان پس دادند و موفق نبودند، از جمله از لیست روحانی استقبال نخواهند کرد. (ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)

 انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند. ۵ جریان اصلی انتخابات مجلس آینده
انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند.(ادامه)
آن گونه که از اخبار برمی‌آید در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه با محوریت کارگزاران پیشنهاد شده حسن روحانی کاندیدای مجلس شود و با چهره‌هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری ، عبدالناصر همتی لیست تهران را تشکیل دهند. روحانی با آذری جهرمی و همتی کاندیدای انتخابات مجلس می‌شوند/ لاریجانی و جهانگیری برای ریاست جمهوری +جزئیات
آن گونه که از اخبار برمی‌آید در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه با محوریت کارگزاران پیشنهاد شده حسن روحانی کاندیدای مجلس شود و با چهره‌هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری ، عبدالناصر همتی لیست تهران را تشکیل دهند.(ادامه)
شمال نیوز: مرتضی محمدخان وزریر اقتصاد دولت ششم و از مدیران اقتصادی کشور دار فانی را وداع گفت.
وزیر اقتصاد دولت هاشمی رفسنجانی درگذشت
شمال نیوز: مرتضی محمدخان وزریر اقتصاد دولت ششم و از مدیران اقتصادی کشور دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
فواید تخم بلدرچین برای سیستم ایمنی بدن
تخم بلدرچین سرشار از کلسترول، سدیم، پروتئین، ویتامین D، کلسیم، آهن و پتاسیم است که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید خواهد بود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.